סגירה של ענפים שלמים, הגבלות בתנועה ומיעוט לקוחות, והכי גרוע זה חוסר הוודאות.
אם יש משהו שבלט בשנה האחרונה זה שמרבית הפעילות העסקית עברה להיות ברשת, באינטרנט.
המסחר האלקטרוני ואתרי סחר זינקו משמעותית השנה, גלגלו את המלאי והרוויחו!
עסקים בתחומי השירותים המקצועיים שהבינו את זה מהר, ביצעו את ההתאמות הנדרשות והעבירו את הפעילות לרשת, צלחו את התקופה וצמצמו את הפגיעה בפעילות העסקית.
חלקם אפילו הרוויחו מכך – בגדול!
בזמנים כאלו שכל כך הרבה עסקים נפגעים צריך להילחם על מה שבנית ולאפשר לכל לקוח למצוא אותך ואת העסק שלך, גם מהבית, גם בלילה, גם אם שוב יש סגר והגבלות בתנועה.
אם עדיין אין לך אתר אינטרנט או דף נחיתה
אם לעסק אין פעילות שיווק דיגיטלי מנצחת
העסק שלך מאבד פוטנציאל עסקי עצום!
אני עידן, או כמו שרבים מחברי ולקוחותי קוראים לי – Digidan!
השם הזה דבק בי כי יש לי את הנטייה לקחת עסקים זוחלים, ולגרום להם להתחיל לדהור.
המגרש הביתי שלי הוא הזירה האינטרנטית, בינינו, זה גם המקום שבו הלקוחות שלך נמצאים.
עם שנים של ניסיון בעולמות השיווק והדיגיטל, עם פיצוח אתגרים מכאן ועד קירגיסטאן, העסק שלך צריך אותי!
במיוחד עכשיו, כשסגר רודף סגר, שרבים כל כך בבית, כולם ברשת, כל הזמן,
ואם הם שם, גם העסק שלך צריך להיות שם!
בלי לדעת את הדרך - לא מגיעים לשום מקום!
ניתוח הפעילות הקיימת ובניית אסטרטגיה לניהול הפעילות באופן מוצלח ואפקטיבי הם הבסיס לכל הצלחה עסקית. יחד ננתח את פעילות העסק, נקבע מטרות ויעדים להתמודדות עם המצב ונבנה אסטרטגיה מסודרת להשגת המטרות.
בין אם מדובר בבניית אתר או דף נחיתה,
או שכבר יש לך נכסים וצריך להקים את תשתיות הפרסום, להגדיר קהלים, תקציבים, להכין מודעות ולכתוב את הקופי.
הקמת התשתיות המדויקות לפעילות שלך הן קריטיות להשגת המטרה ולהוביל אותך להצלחה!
קמפיין פרסום מדויק בגוגל או חשיפה להמונים בפייסבוק, איסוף לידים או אולי מכירה ישירה בחנות שלך. לכל מטרה שיש לך, פרסום דיגיטלי במגוון פלטפורמות יגיע אל קהל היעד שלך ויקדם את המטרות העסקיות שלך. כי דווקא עכשיו צריך לנקוט פעולה אקטיבית שתיקח אותך להצלחה.
כבר שנים ארוכות שאני מסייע לעסקים רבים לבנות נוכחות מנצחת ברשת,
בין אם מדובר במותגי על או עסקים קטנים שהחליטו לבלוט מעל כל המתחרים.
ניהלתי בניה של מאות אתרים ודפי נחיתה ממירים, ניהלתי קמפיינים מטורפים שהניבו תוצאות מעולות.
והשיא… היה בשנה האחרונה!
עסקים שהבינו את המצב מהר, הסיקו מסקנות, העבירו את העסק לדיגיטל
וביצעו מהלכים מהירים להתאמה של הפעילות למצב החדש,
הצליחו להתגבר על המכשולים והקושי ועברו את המשבר בהצלחה.
בין אם מדובר במכירות, שירות או יעוץ, אפשר בתקופה הזו להצליח ולרסק את התחזיות!