בניית דפי נחיתה ממירים

כדי שכולם ידעו שיש לך הצעה משתלמת

לכל מטרה שיש לך...

בין אם המטרה היא לשווק כנס או סדנה, קורס או הרצאה,
ואפילו אם המטרה היא לקדם מוצרים פיזיים.

כל קמפיין שיווקי שתפיקו יצטרך להוביל את המתעניינים לאנשהו,
לרוב תובילו אותם לדף נחיתה שמסביר קצת יותר למה כדאי להם להרשם,
להשאיר פרטים או לקנות, למה דווקא מכם ולמה דווקא עכשיו!

בשביל שיווק דיגיטלי מנצח צריך דף נחיתה אפקטיבי שמניב תוצאות!

גם אם המודעות שלכם מעולות וגורמות לגולשים להקליק,
זה לא שווה כלום בלי דף יעד אפקטיבי.

דף הנחיתה צריך להיות מאוד ממוקד ומדויק!

דף נחיתה שמושך את תשומת הלב של הגולשים,
מעביר את המסר בצורה מדויקת וגם גורם להם לבצע את הפעולה הרצויה,
בין אם מדובר בהרשמה או ברכישה.

להשיג מטרה אחת - להמיר!

המטרה העיקרית של דף נחיתה היא בראש ובראשונה לגרום לגולש לבצע את הפעולה הרצויה לנו ו… להמיר!
הדרך לבצע את זה עוברת דרך קופירייטינג חד, עיצוב מדויק  וחווית משתמש מכווני המרות.

להעביר את המסר שלך בכל גודל

הגלישה היום מתרחשת במסכים בגדלים שונים והמסר שלך צריך לעבור חד ומדויק בכל אחד מהם!
תכנון מוקדם ומוקפד יאפשר התאמת דף הנחיתה להשגת המטרה בכל גודל מסך ובכל סוג מכשיר.

הכל מתחיל ברושם ראשוני

ולכן עיצוב דף הנחיתה שלך הוא חלק מהותי מהגורמים המובילים את הגולש לביצוע ההמרה המיוחלת.
עיצוב דף הנחיתה חייב להתאים לאופי העסק ותחום הפעילות,העיצוב והתחושה שהוא מעביר הם הדבר הראשון שהגולש חווה והם משפיעים על דעתו הראשונית – ואנחנו רוצים שדעתו תהיה טובה!

השאלות שמחייבות מענה

כאשר גולש נפגש איתך, עם העסק שלך או אם פרסום שלך לראשונה, 
עוברות לו 3 שאלות עיקריות בראש, שאלות שיכריעו האם הוא יבצע את ההמרה הרצויה לך או שפספסת עוד לקוח פוטנציאלי ופספסת עוד מכירה.

דף נחיתה שבנוי נכון נותן מענה לכל אחת מהשאלות הללו כך שהגולש מבין באופן מלא: 

» מה יוצא לו מזה?
» למה לרכוש דווקא ממך?
» (והכי חשוב) למה דווקא עכשיו?

כאשר 3 השאלות הללו נענות במלואן הגולש רוצה את מה שיש לך להציע.
זה נראה פשוט, נכון?

ובכן… זה מצריך הבנה מדויקת של קהל היעד ומה מניע אותו, זה מצריך כתיבת קופירייטינג משובח שמעביר את המסר בצורה מדויקת וזה מצריך הבנה מעמיקה בשזירת הסיפור באופן שיוביל את הגולשים דרך כל השלבים הנדרשים לקבלת החלטה תוך מתן מענה לכל (טוב, רוב…) ההתנגדויות שעשויות לעלות.

עכשיו, כשאנחנו מבינים עד כמה זה חשוב לעסק שלך, כל מה שצריך כדי להתחיל לדהור קדימה זה לתת לי קריאה, נקבע, נשוחח, נתאם את כל הפרטים ונצא לדרך!