פרסום ושיווק דיגיטלי

החשיפה שלך להמונים

שיווק דיגיטלי זה הרבה יותר מפוסט בפייסבוק!

עד כמה חשוב לך שהעסק שבנית במו ידיך יצליח לפרוץ קדימה? ברור שחשוב לך! 

חשוב לך להצליח, חשוב לך שהעסק יממש את הפוטנציאל שלו
וחשוב לך שמעבר להכנסה יציבה העסק יגדל, יתפתח ויצמח!

היום, יותר מתמיד, חשוב מאוד לייצר נוכחות עסקית חזקה ברשת ולבצע פעולות מקצועיות לשיווק העסק ויצירת חשיפה נרחבת לשירות שלך בקרב קהלי היעד הפוטנציאליים, הרי אם לא ידעו עליך איך יפנו אליך?

כמו שכתבתי בכותרת, פרסום דיגיטלי זה הרבה יותר מפוסט מזדמן בפייסבוק, זו אסטרטגיה שמותאמת ליעדים ולמטרות העסקיות שלך!

זה מחקר על תחום הפעילות שלך ועל המתחרים שלך, זה לאפיין את קהלי היעד שלך ולבנות סביב כל זה תכנית פעולה לפרסום מבוסס תוצאות (פרפורמנס) המותאמת לעסק שלך וליעדים העסקיים כמו כפפה!

היתרון הגדול בשיווק הדיגיטלי, יותר מכל אפיק פרסום אחר, היא ריבוי של פלטפורמות המותאמות לדרכי שיווק ופרסום שונות בשילוב עם יכולות מדידה מדויקות לכל שלב במשפך השיווקי, שיסייעו לך להסיק לגבי אפקטיביות הפעילות בכל רגע ורגע, ולדעת בוודאות עד כמה הפרסום הדיגיטלי תורם להשגת היעדים העסקיים שלך.

כדי להגדיל את כמות הגולשים הנחשפים אליך ולמה שיש לך להציע או למכור, צריך לבצע פעולות מדויקות שישפרו את הנוכחות העסקית שלך ברשת, כי במיוחד בעידן הדיגיטלי כל עסק, קטן או גדול, יכול לייצר נוכחות עסקית מנצחת.

פייסבוק, גוגל ושאר ירקות

פרסום במדיות החברתיות

פייסבוק, אינסטוש, טיק טוק, ומה לא…
פרסום במדיות החברתיות כבר מזמן ידוע כאפקטיבי במיוחד,
הרי כולם שם, כמעט בכל רגע פנוי…
עם הזמן פרצו לחיינו רשתות חברתיות נוספות כמו אינסטגרם, סנאפצ'אט, טיק טוק, לינקדאין ועוד. הבסיס עדיין יושב חזק על פייסבוק והרשתות שתחתיה (כן, אינסטגרם שייכת לפייסבוק, דא) ועם הזמן נוספו למערכת הפרסום המפלצתית הזו עוד ועוד יכולות ופיצ'רים ועוד ומיקומים בהם יכולות להופיע מודעות.
היכולת של הפלטפורמות להציג מסרים ויזואליים עם טקסטואליים יחד עם יכולות השליטה וטרגוט הקהלים המקיפות הפכו את מערכת הפרסום במדיה החברתית לכזו שכל עסק באשר הוא חייב לקחת אותה בחשבון כחלק ממערך השיווק.

פרסום בגוגל

גוגל, או בכינויה השני "אלוהי האינטרנט" שולטת במנוע החיפוש הגדול והחזק בעולם! כל אחד מאיתנו פונה להתייעצות עם ד"ר גוגל בכל שאלה או צורך במידע שיש לנו. רק מלחשוב כמה אנשים עושים שימוש במנוע החיפוש הזה בכל יום אפשר לשרוף כמה תאים אפורים במוח. מנוע החיפוש של גוגל הוא היום הדרך הטובה ביותר להחשף בפני לקוחות פוטנציאליים שבדיוק עכשיו מבצעים פעולה אקטיבית של חיפוש בדיוק מה שיש לך להציע… שווה אה? אבל לא רק מנוע החיפוש, לגוגל יש ממשק פרסום באנרים פרסומיים במיליוני אתרים ברחבי העולם ואפילו יו טיוב שייכת לגוגל. אלוהי האינטרנט כבר אמרתי?  

שיווק מבוסס תוכן

בשנים האחרונות הגולשים מחפשים מידע מקיף יותר על המוצר או השירות לפני שהם נכונים להתחייב לרכישה, בעצם זה תמיד היה כך אך מרבית התוכן "התחבא" באתרי המפרסם ולא היה מונגש לגולשים.
עם התפתחות עולם השיווק הדיגיטלי קמו חברות ייעודיות לקידום תוכן כ- Outbrain ו- Taboola  המאפשרות לקדם מאמרי תוכן באתרים גדולים ברחבי העולם.
כך מתאפשר לגולשים ללמוד על המוצר/שירות והתועלות אותם הגולש יכול להפיק מהם.
תוכן זה לרוב משמש כדי לגרום ללקוחות פוטנציאליים ללמוד לעומק עד כמה המוצר או השירות שלך נותן מענה מדויק לצורך שלהם.

פרסום דיגיטלי זו הדרך שלך לצמוח!

המטרה העיקרית של שיווק היא להוביל לחשיפת הצעת המכר שלך בצורה הרחבה והאפקטיבית ביותר אל קהלי יעד מדויקים  לתחום הפעילות שלך ולמוצר/שירות שיש לך להציע.
עד העידן הדיגיטלי השיווק נעשה באפיקים יותר "מסורתיים", הבעיה היא שאף פעם לא יכולת לדעת מה באמת הייתה השפעת הפרסום או פעולת שיווק אחרת על המדדים העסקיים.
ידעת בכמה עותקים הופץ העיתון, אך אין דרך לדעת מי באמת נחשף למודעה שלך, ויותר מכך מי בכלל הבחין בה וקרא אותה, ובדיוק אותו הדבר קורה בפרסום בטלוויזיה וברדיו .

אבל בדיגיטל יש מדידה מדויקת של כל פעולה שהגולשים ביצעו!
ניתן לדעת (כמובן) מה גודל החשיפה, אך ניתן לדעת גם כמה מתוך החשיפה צפו בסרטון או קראו את הטקסט, כמה הקליקו על הקישור כדי להגיע אל דף הנחיתה שלך, כמה מילאו טופס ונרשמו כליד, או לחילופין, כמה רכשו את המוצר שלך וכמה הכנסה הפרסום הניב לך.
אצל משווקים רבים פה נגמר תפקידם, אבל לא אצלי!
אצלי אנחנו נחשב מהו ההחזר על ההשקעה בפרסום, האם כל שקל שהושקע בפרסום היה רווחי.
האם ההחזר על ההשקעה בפרסום היה פי 2, פי 5 או פי 10, וכך נסיק לגבי הצעדים הבאים
שיתמכו בהמשך הצמיחה!

הצלחתי לסקרן ולעניין אותך? מעולה!

כל מה שצריך זה לתת קריאה ואשמח לתאם איתך שיחה